diumenge, 21 de febrer del 2021

ADÉU, JOAN MASDEMONT

(esq. a dret.)Jaume Cabré, Joan Masdemont, Pep Suñé

Gairebé dos mesos més tard m'assabento de la mort d'en Joan Masdemont, definitivament estic molt 'off' de l'Unió de Pagesos.
En Joan va ser, entre altres coses, secretari de la Comissió Permanent i del Consell Nacional d'Unió de Pagesos (UP). Adjunto un enllaç a un comunicat d'UP on es glossa la seva figura.
No vam arribar a ser amics, però sí que fou algú que sempre em va fer sentir còmode i amb el qui vaig tenir el goig de compartir algunes vivències, a banda de rebre consells molt valuosos. D'aquelles persones que et fan sentir un afecte natural i sincer.
Sempre el recordaré a la taula del Consell Nacional junt amb la resta del 'trio calavera', els Andreus, Peix i Ferré.
Bye, macu. De ben segur m'aniràs venint al cap, ets dels qui deixa empremta.
Enllaç al comunicat CLICA
Congrés Unió de Pagesos, Girona

Foto 1: 14 de maig de 1999, Barcelona
Foto 2: 3 de març de 2012, Girona
| Top ↑ |