dilluns, 22 de març del 2021

10000 MANIACS

Us heu comprat mai un àlbum d'un grup que no coneixíeu gens ni mica?

A mi em va passar quan anava a l'institut. No recordo ben bé com va anar, si algú me'l va recomanar (ho dubto), si me'l van endossar a l'Arsis, al Qui'k, al Revolver... No ho recordo, ni idea. Però el cert és que bon dia em trobava posant el casset 'Hope Chest' dels '10000 Maniacs' a la doble platina.

D'entrada no em va agradar. Per què havia comprat allò? Pel nom del grup, 'Maniacs'? Per la portada que potser havia vist al Discoplay? Aquella època jo era (i sóc) dels 'The Cure', 'Depeche Mode', 'Sugarcubes', 'Midnight Oil', 'Nitzer Ebb'... diguem La Cage style...

No sé, el fet és que havia d'amortitzar aquella inversió i me'ls vaig començar a empassar com qui es pren aquell xarop amarg i dolent.

Però no, de fet no va anar ben bé així... No sé per què havia comprat aquella casset, però de seguida vaig connectar amb els '10000 Maniacs', primer amb el grup i també després amb la Natalie Merchant per lliure, tots ells m'han anat acompanyant fins a l'actualitat, gaudint de la seva música, especialment en dies on el tedi es fa insuportable.


Us deixo el vídeo de la cançó 'Pit Viper': CLICA 10000 Maniacs/ Natalie Merchant
Imatge casset: CLICA
| Top ↑ |