dissabte, 9 de gener del 2021

BUIDANT EL FACEBOOK I L'INSTA

Bé, buidar, buidar no. Estic baixant-me una còpia de les dades i de les fotografies (de moltes d'elles no puc disposar dels originals). Doncs com ja he anat dient m'estic acomiadant de les xarxes del Zuckerberg. Els motius són diversos, però el fet és que és una etapa que es tanca. Ho vaig provar un cop amb Facebook, endegant un compte nou el 2016-17, però la cosa no ha millorat. Ara no obriré pas un nou compte.
Sobre Instagram, no m'adapto al nou Instagram, d'anuncis, 'stories', 'reels', fotos infinites, etc. Ho he provat, reduint temps d'interacció, però igualment em provoca desassossec i fatiga visual. Aguantaré sense aquestes xarxes? Serà un repte, però vull passar pàgina.
Foto publicada a Facebook, moment de la Representació del Rescat de les 100 donzelles a Bagà el 8 de juliol de 2017.
| Top ↑ |