diumenge, 3 de gener del 2021

DIVAGO 1/2021: MASSA VEUS?

(Fil de tuiter 3/gener/2021)

Em pregunto si val la pena engegar certes persones que pul·lulen al voltant de la meva vida, de fa ja massa temps i aportant sols fatiga mental al meu bon caòtic cervell. Ep, atenció! Probablement actuen d'aquesta mena perquè així em comporto jo amb elles. No sóc un sant.
Per tant, la millor opció és esborrar-les i deixar de patir les dues parts. O mantenir-les, per un hipotètic benefici mutu. O expressar-les-hi la meva simpatia a l'espera de rebre una resposta de cortesia i perllongar l'agonia. O esperar que siguin elles qui m'abandonin...
Però, parlant de persones i anant una mica més enllà... Ara que estan de moda els 'cercles d'amistat' del tuiter... Com distribuir les persones que coneixem? ¿Enamorades, estimades, amistançades, conegudes, saludades, admirades, interessants, interessades, odiades, ignorades...?
Quantes n'hauríem de mantenir a cada grup? Lineal o percentual? Quines proves les hi hauríem de fer per poder encasellar-les? Sols utilitzar la intuïció? Segur? Com mostrar-les-hi interès? Amb afecte sincer? Potser paraules cordials o amb presents interessants/ interessats?
De ser el cas, quina manera és la més correcta d'acomiadar-les? Amb classe, a la francesa...? Quin és el mínim recomanable per sustentar-les sense caure en l'oblit? Un 'like' diari, setmanal, potser un 'hola' mensual?
Així és, tot aquest fil, aquesta divagació absurda, és un simple divertiment eixelebrat. Un simple divertiment de premissa vertadera i necessitada de resolució. Seriosa o no.
NdA: Aquest divertiment pretén ser aplicable a la vida real.
| Top ↑ |