diumenge, 24 de gener del 2021

LA MEVA DARRERA FOTO A INSTAGRAM

A Instagram he escrit això:
"Bé, doncs aquesta és la darrera foto que penjo a Instagram. Gràcies a Instagram he conegut gent molt maca, també ha estat el punt de partida de la meva reconciliació amb la fotografia. Però com diuen els savis: ‘All good things must come to an end’/ Totes les coses bones han d’arribar a la seva fi. Gràcies per acompanyar-me tots aquests anys, sieu feliços/felices. Adéu! #golfesvintage_tonet001 #HèctorBM "

No tinc la necessitat de justificar la meva decisió, sols afegiré que ha estat llargament meditada.

Durant els meus gairebé 9 anys a IG he obert i tancat uns quants comptes. A excepció del principal, anàrquic, la resta tenien alguna característica que els feia diferents.
No els borraré doncs vull que les fotos continuin a la xarxa, aquí els teniu tots llistats per ordre de creació:

@tonet001 (el principal i darrer en tancar)
@tonet002
@tonet003
@golfus1
@etererebhipnos
| Top ↑ |